Nieuwsbrief 2021 10
Time flies, . . .
Een mooi bewijs dat de tijd alles verandert; wat tot voor kort nog het nieuwe normaal was lijkt nu alweer het oude normaal te worden. Ook wij zijn aan verandering onderhevig en niet alleen wij maar ook u, de technologie en de maatschappij waarbinnen we opereren. In deze nieuwsbrief doen we onze vernieuwde integratie strategie uit de doeken en vertellen we wat over de praktijk.
Onze integratie strategie
Vele bedrijfsprocessen kunnen niet zonder een integratie component. Integratie en ICT zijn dan van strategisch belang voor de bedrijfsvoering. Bijvoorbeeld:
– Entiteiten (bv. klant) synchroniseren en distribueren binnen het applicatie landschap.
– E-commerce orders doorvoeren in het ERP en logistieke proces.
– Gegevens verzamelen en combineren voor een DW of BI tool.
– Een Data-Quality of Data-Governance proces inrichten.
Om u zo goed mogelijk te helpen al deze situaties te implementeren hebben wij onze aanpak gefinetuned, ons productpalet verbreed en onze beheer opties uitgebreid. Klik hier voor het volledige verhaal over onze integratie strategie, aanpak en producten.
Klantcases: Integratie variatie
In de praktijk zien we dat de aanleiding om een integratie platform te implementeren kan variëren. Niet de hoeveelheid of omvang van de berichten is bepalend maar de business-case bepaalt de oplossingsrichting.
In de ene situatie gaan er duizenden orders van een webwinkel naar het ERP pakket. In de andere situatie worden luttele tientallen records van een entiteit gesynchroniseerd over het applicatielandschap d.m.v. een MDM oplossing.
Nu is iedere business-case in meer of mindere mate uniek en brengt maatwerk met zich mee. Onze kracht zit in de tooling die we gebruiken om deze diversiteit te implementeren. Met deze tooling kunnen we op een eenduidige manier invulling geven aan deze diversiteit.
Onze tooling brengt beheersbaarheid, eenduidigheid en flexibiliteit in een divers ICT landschap. Klik hier voor een overzicht van een aantal van onze klantcases.
Support: Beheer opties
Er is goed nagedacht over de functionele en technische aspecten van het project, de ontwikkeling is voorspoedig verlopen en e.e.a. is in productie genomen. Dan ontstaat de vraag; hoe en wie gaat het beheer en onderhoud op zich nemen?
Nu zijn integratie producten/oplossingen bijzonder robuust en stabiel maar ook hier is enige (na-)zorg en beheer van toepassing. Wij kunnen u ontzorgen en een maximale up-time van de integratie omgeving realiseren door (continu) een vinger aan de pols te houden via één van onze support opties:
Gegarandeerde support:
– Service Level Agreement
– Support overeenkomst
Planbare support:
– Staffelcontract
– Strippenkaart
Iedere optie heeft zijn eigen voordelen, uw situatie bepaalt wat voor u de beste optie is. Lees meer over onze beheer opties in ons blog hierover.
Progaia IT Solutions is met ruim 20 jaar ervaring uw specialist op het gebied van integratie in de breedste zin van het woord. ESB, ETL, Applicatie-Integratie, Data-Integratie en Data-Quality zijn daarvan enkele voorbeelden. Wij adviseren u en analyseren, bouwen en implementeren de integratie behoefte van uw bedrijf.
Voor vragen en/of een op maat gesneden advies neem contact met ons op . . .